Jäsentiedote 1/2023

Hallitus piti kokouksen 16.1.2023 jossa suunniteltiin tulevan vuoden toimintaa.

Hallituksen kokoonpano                                       puhelin                                puheenjoht.   Marja-Liisa Mäkelä                        040 5624202                                                           marjaliisamakela0@gmail.com

varapj/siht.    Heli Kettunen                                  0400 569194                                                           heli.kettunen.fi@gmail.com
matkavast.    Marja-Riitta Kannisto                    040 8200332                                                             marjakannisto@gmail.com
jäsen              Kalevi Kannisto                               040 5461196                                                           kalevi.kannisto@pp.inet.fi
jäsen              Matti Salo                                        050 3220930                                                           mattiju.salo@kopteri.net
jäsen              Liisa Pulakka                                   040 5932070
jäsen              Tuomo Tuomola                             040 5039448

taloudenh.     Leena Eerola                                 0400 209702   (hall.ulkop.)                                      leenuska.eerola@gmail.com
nettisivut       Markku Keskimaa                        0400 476293   (hall.ulkop.)                                     markkukeskimaa@gmail.com

Korona ei ole vieläkään kokonaan hellittänyt ja siitä on tullut ilmeisesti pysyvä riesa johon vaan pitää tottua.
Senioreiden toimintaan emme enää anna koronan vaikuttaa, jos ei terveydenhuolto sitä erikseen määrää.
Ensimmäiselle vuosipuoliskolle olemme suunnitelleet seuraavaa ohjelmaa.

Helmikuu:
Yhdistyksen kevätkokous pidetään ke 15.2. klo 12 Motelli Pentinkulmassa. Aluksi Urjalan liikunta- ja hyvinvointikoordinaattori Heidi Jalli tulee kertomaan senioreiden liikunnasta. Sen jälkeen syömme lounaan ja lopuksi pidämme kokouksen.

Maaliskuu:
Kuukausilounas ke 15.3.klo 12 Motelli Pentinkulmassa. Vieraana kansanedustaja Pauli Kiuru.

Huhtikuu
Piirin kevätkokous to 13.4. klo 11 Kuhmoisissa, Saharanta. Meiltä osallistuvat puheenjohtaja ja sihteeri.
Kuukausilounas ke12.4. klo 12 Motelli Pentinkulmassa. Vieraana ylilääkäri Tuija Leino THL:lta.
Kreivitär Mariza – operetti Forssan työväentalolla pe 21.4. klo 18.  Varattu 25 lippua, lipun ja matkanyhteishinta55 €. Lähtö Atomin autolla Laukeela 16.45, K-Market Leevi 16.55, Santaranta 17.00, matkalta mukaan. Ilmoittautuminen Marja-Riitalle ma 20.3. mennessä p. 040 8200332 mieluummin tekstiviestillä.

Toukokuu
Yhteinen ulkoilutapahtuma to 4.5. klo 14 Kokkomajalla.
Syntymäpäivien juhlinta ti 23.5. klo 14 Koulumaassa

Kesäkuu
Liittokokous pidetään Savonlinnassa 6.–8.6. Piiri ei järjestä erillistä kesäpäivää, vaan toivoo yhdistyksien osallistuvan joukolla liittokokoukseen Savonlinnassa.
Teatteri Tuntematon Jokioisilla esittää kappaleen Niskavuori. To 15.6. klo 18 varattu 40 lippua.Lipun ja matkan yhteishinta35 €. Lippuja tarjotaan ulkopuolisillekin, jotta saadaan auto täyteen. LähtöAtomin autolla Laukeela 16.30, K-Market Leevi 16.40, Santaranta 16.45, matkalta mukaan. Ilmoittautumiset Marja-Riitalle su 23.4. mennessäp. 040 8200332 mieluummin tekstiviestillä.

Markku Keskimaa on päivittää yhdistyksen nettisivuja, käykää katsomassa. Sieltä löytyy uutta ja ajantasaista tietoa. Nyt yhdistyksellä on myös omat Facebook-sivut missä on tietoa tapahtumista.

Jäsentiedote ja lasku on mahdollista saada sähköpostiin. Sähköposti olisi varmempi ja edullisempi lähetystapa kuin maaposti jos sinulla on s-posti käytettävissäsi. Mikäli sinulle saa lähettää s-postia, niin ilmoita toimiva sähköpostiosoitteesi sihteeri Helille, heli.kettunen.fi@gmail.com tai puhelimeen 0400 569 194 mieluummin viestillä niin ei tule tulkintavirheitä.Seuratkaa edelleen myös seuratoimintapalstaa.