Jäsentiedote 2/23

Urjalan Kansalliset Seniorit ry,  urjala.senioriyhdistys.fi

Jäsentiedote 2/2023               Säilytä tämä muistilistana

Hallitus piti kokouksen 9.8.2023 jossa suunniteltiin tulevan syksyn toimintaa.

Hallituksen kokoonpano                          puhelin
puheenjoht.   Marja-Liisa Mäkelä           040 5624202                       marjaliisamakela0@gmail.com
varapj/siht.    Heli Kettunen                     0400 569194                       heli.kettunen.fi@gmail.com
matkavast.    Marja-Riitta Kannisto        040 8200332                       marjakannisto@gmail.com
jäsen             Kalevi Kannisto                   040 5461196                       kalevi.kannisto@pp.inet.fi
jäsen             Matti Salo                            050 3220930                       mattiju.salo@kopteri.net
jäsen             Tuomo Tuomola                 040 5039448
taloudenh.     Leena Eerola                     0400 209702  (hall.ulkop.)  leenuska.eerola@gmail.com
nettisivut       Markku Keskimaa             0400 476293 (hall.ulkop.)                      markkukeskimaa@gmail.com

Syksyn toiminta on varmistunut. Mikäli jotain pieniä muutoksia tulee, niin niistä ilmoitetaan verkossa ja Urjalan Sanomien seuratoimintapalstalla.

Syksylle  suunniteltiin seuraavaa ohjelmaa:

Syyskuu:
Piirin virkistys- ja motivointipäivä 21.9.23 alk. klo 9 Pajulahdessa, ilmoittautuminen to  7.9. mennessä Maija Sumi, 1-3 edustajaa / yhdistys. Oma yhdistys maksaa matkat, piiri vastaa muista kuluista. Pukeudu liikunnallisesti. Onko kiinnostuneita lähtijöitä? Ilmoita sihteerille.

Kuukausilounas ja syyskauden avauske 13.9. klo 12 Motelli Pentinkulma. Arpajaiset.

Lokakuu:
Kuukausilounaske 11.10. klo 12 Motelli Pentinkulma. Vieraana kunnanjohtaja Annu Kuusisto.
Arpajaiset.

Marraskuu:
Matka Seniorisoppaa -esitykseen Helsingin kaupunginteatterissa

ti 14.11. klo 11
Seniorisoppa®-konsepti on näyttelijä Merja Larivaaran ideoima. Hän on mukana koko tapahtuman ajan musisoimassa, jutustelemassa, soppalounaalla ja saattelemassa konserttivieraita kotimatkalle.PaluumatkallakäymmeLottamuseossa. Siellä jokainen voi itse ostaa kahvit ja kahvileivät kanttiinista sen mukaan mitä haluaa. Meille on varattu 40 paikkaa.Menemme Atomin autolla ja tavoitteena on saada auto täyteen. Voimme ottaa mukaan myös ei jäseniä. Matkan hinta on 50 € + Lottamuseon kanttiinin ostokset. Ilmoittautuminen 6.10. mennessä Marja-Riitta Kannistolle 040 820 0332 mieluummin viestillä. Maksu Urjalan Senioreiden tilille FI13 5488 8840 0129078, viitteellä 1009. Lähtö Laukeelasta klo 8.30, Huhdista klo 8.40, Santarannasta 8.50, ja matkalta pääsee mukaan, kun kertoo Marja-Riitalle.

Joulukuu:
Pikkujoulu ja syyskokous to 7. 12. klo 14, seurakuntasalissa, Kisatie 2. Ruokailun hoitaa Ravintola Onnellinen, hinta vielä avoin.