Toimintasuunnitelma 2019

Helmikuu

Ti 12.2. klo 13 Akaan seniorit tulevat vieraaksemme seurakuntatalolle. Keittoruokailu, kahvit, Matti Salon tietokilpailu, arpajaiset. Osallistuminen 15e. Ilmoittautuminen Raijalle ke 6.2. mennessä, 040 8604436.

Ti 26.2. klo 12 Kevätkokous Pentinkulmassa. Ruokailu, kokous, kahvit.

Maaliskuu

Su 24.3. klo 15 Konsertti Hämeenlinnan Verkatehtaalla. Esiintyjinä Angelika Klas ja Jyrki Anttila. Konsertin hinta 50e sisältää kuljeytuksen Atomin linja-autolla.Ilm. Raijalle viimeistään kokouksessa ti 26.2.

Ke 27.3. Piirin kevätkokous Lahdessa. Ilm. Raijalle 10.3. mennessä.

Huhtikuu

Ti 2.4. klo 12 Kuukausilounas Pentinkulmassa. Yritetään saada joku eduskuntavaaliehdokas esittäytymään. Arpajaiset.

Toukokuu

Ti 7.5. klo 17 Kansallinen ulkoilutapahtuma Pölkinvuoren kasvimaailmassa. Makkaraa ja kahvia tarjoiluna. Alueeseen tutustumista ja kävelyä Sutosten reitillä

Ti 28.5. klo 15 Syntymäpäiväjuhlat Urjalankylän Koulumaassa. Laulua yms.

Kesäkuu

Ke 5.6. Piirin yhdistetty hengellinen päivä/ kesäpäivä Lopen kirkossa ja Läyliäisten Seuralassa. Atomin auto, jos lähtijöitä riittävästi.

Pe 28.6. Kesäteatteriretki Pyynikin kesäteatteriin esitykseen Nuotin vierestä. Esitys alkaa klo 18. Ilmoittautuminen Raijalle 10.5. mennessä 040 8604436. Hinta senioreilta 50e (sisältyy väliaikatarjoilu). Lippuja on tilattu Atomin Bussillinen 50 kpl. Mukaan voi ottaa "ystävät ja kylänmiehet/naiset". Etusijalla seniorit.

Heinä-elokuu

Oma kesäretki, jos halukkuutta ja löytyy sopiva kohde.

Syyskuu

To 11.9. klo 17 syyskauden avaus Urjalankylän Koulumaassa. Tarjolla kiusausta lisukkeineen ja kahvit. Yhteislaulua, musiikkia, seurustelua.

Lokakuu

Ma 30.9. klo 12 lokakuun lounastilaisuus jo ennen aikojaan motelli Pentinkulmassa. Asko Viholainen esittelee ja esittää kirjallista tuotantoaan. Arpajaiset.

La 19.10. klo 14 alkaa operetti "Viktoria ja hänen husaarinsa" Hämeenlinnan Verkatehtaalla. Pääosissa Merja Mäkelä ja Jyrki Anttila. Lippuja varattu 35 kpl. Matka Atomin autolla. Matkan hinta n. 50e. Sitovat ilmoittautumiset 11.9. mennessä Marja-Riitta Kannistolle 040 8200332. Syyskauden avauksessakin voi ilmoittautua.

Marraskuu

To 14.11. klo 12 lounas ja yhdistyksen syyskokous motelli Pentinkulmassa. Tavoite saada tilaisuuteen ikäihmisten hyvinvointiin liittyvä esitelmänpitäjä.

Ke 27.11. Hämeen piirin syyskokous Lammilla.

Joulukuu

Ke 4.12. klo 17 pikkujoulu Arolan maatilalla Puolimatkassa (sama paikka kuin 2017). Perinteinen jouluruoka. Ilmoittautuminen to 28.11. mennessä Marja-Riitalle 040 8200332.

--

Jäsenmäärämme vähenee uhkaavasti, joten toivomme jokaisen jäsenen olevan aktiivinen ja tarjoavan jäsenyyttä lähipiiriinsä. Jos toimintaan kaivataan muutosta tai lisäystä, ottakaa rohkeasti yhteyttä hallituksen jäseniin.

Urjala 14.8.2019 Hallitus

(Toimintasuunnitelmaa päivitetään tarpeen mukaan)